...sillä tämä toinen hakukerta päättyi pettymykseen, ja suureen sellaiseen. 1,75 skaalatun pisteen päähän jäi, harmittaa niin paljon etten osaa edes kuvailla.Nyt pitäisi vaan jaksaa suunnata katse ensi vuoteen, rentoutua kesä ja sitten syksyllä alkaa taas suunnitella hakuprojektia. Siellä biokemialla aion todennäköisesti pyöriä, jos sais opintopisteitä syksyllä kerättyä niin, että keväälläkin tulis opintotukea. Niin ja ainahan niistä kursseista on hyötyä lääkistä ajatellen. Lisäksi on suunnitelmissa ehkä fysiikan kertausta iltalukiossa tai itsekseen..Ja töitä vois myös tehdä ja säästää rahaa syksyllä. Tammikuusta eteenpäin vois sitten vaan lukea ja jättää kaiken muun vähemmälle. Masentaa jo pelkkä ajatuskin siitä kirjastossa istumisesta mikä TAAS on edessä...no, eipä auta harmitella, näin kävi.
Kävin hakemassa kopiot mun kokeesta ja oon toisaalta ihan tyytyväinen suoritukseeni. Virheet oli lähinnä sellaisia, että huomaa kuinka kiireellä oon sitä koetta tehnyt.Pisteet 72/134 ei mun mielestä ole niin huono suoritus, on se sentään vähän yli puolet maksimipisteistä...Turun hampaalle olisin päässyt ihan kevyesti noilla pisteillä, mutta se ei nyt auta tätä tilannetta yhtään.
Kaipa tämäkin mua sitten kasvattaa ja tästä toisesta "välivuodesta" on mulle hyötyä vielä joskus, tällä hetkellä en vaan osaa ajatella positiivisesti tän asian suhteen, olin niin varautunut jo siihen että pääsen ja nyt olen vaan hyvin pettynyt.