Olin eilen ahkera. Luin melkeen sata sivua Galenosta ja tein vielä tehtäviäkin..Luin verenkierron loppuun, virtsan, hormonit ja vesitasapainon. Hyvä minä! Tänään olis tarkoitus lukea loput. Sitten onkin aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen... Oon suunnitellut tän kevään tarkkaan, ensin tosiaan luin Galen läpi ja kirjoitin muistiinpanot samalla ja tein sellasia netistä tilattuja (harjoitus.com) tehtävävihkoja. Nyt on vuorossa viimevuotisen valmennuskurssin läpikäynti itsenäisenä suorituksena :) Eli käyn Galenoksen läpi kurssin järjestyksessä, joka toinen päivä fysiikkaa ja joka toinen kemiaa, niistä tuntitehtävät ja kotitehtävät ja lisäks joka päivä vähän bilsaa ja samoin siitä kotitehtäviä. Tähän meneekin sitten mukavasti kuusi viikkoa suunnilleen. Viime vuonna valmennuskurssi kesti 8 viikkoa mut kurssia ei ollut läheskään joka päivä, nyt oon vähän kiristänyt tahtia! Sitten on enää jäljellä neljä viikkoa, APUA!!! Ne mä ajattelin laskea fysiikkaa kun se on se mun heikoin alue, ja tehdä valmennuskurssin "integroituja tehtäviä". Ihan viimeisen viikon (hui) aion tehdä vanhoja pääsykokeita, mind mappeja ja kertailla. Tällä mennään.

Mun piti mennä jumppaan, mut se on alkanut klo 15.10..oho. Noo, lisää lukuaikaa (jota parhaillaankin tuhlaan koneella...hmmm)