En näköjään ole hirveän hyvä bloginpitäjä, äsken kirjoitin pitkät sepustukset ja esikatselin sitä varmuuden vuoksi ennen lähettämistä, mutta onnistuinkin kadottamaan koko tekstin..jes!

Mutta niin..tein tämän blogin tavallaan oppimispäiväkirjaksi, en sitten tiedä tukeeko tämä mun opiskelua millään tavalla, mut kaikkea pitää kokeilla! Aluksi tämä blogi kertoo siis lääkiksen pääsykokeisiin pänttäämisestä, mutta toivottavasti joskus (tai no toivottavasti jo syksyllä) tästä tulee lääkiksessä opiskelusta kertova blogi.

Aluksi voisin kai esitellä itseni. Olen siis 19 vuotias, toista kertaa lääketieteelliseen hakeva tyttö, jonka elämän täyttää tällä hetkellä lähinnä opiskelu,opiskelu ja opiskelu. Galenoksen lukemisen lisäksi yritän saada tarpeeksi opintopisteitä(olen tämän "välivuoden" viettänyt lukien biokemiaa yliopistolla), jotta kivat Kelan sedät ja tädit maksaisivat mulle opintotukea. Myös kirjoituksia korottelen lisälähtöpisteiden toivossa, mutta niihin en hirveästi ajatellut tuhlata aikaa enkä energiaa, nousevat jos nousevat. Silloin harvoin kun en istu nenä kiinni kirjassa, mut löytää todennäköisemmin kaupan kassalta hymyilemästä, kavereiden tai poikaystävän seurasta, tai metsästä partioharrastuksen parista. Toisinaan käyn tai ainakin kovasti yritän käydä lenkillä ja jumpassa, vaihtelevalla menestyksellä..

Siinähän se mun tämänhetkinen elämä olikin pähkinänkuoressa.Nyt menen vaihteeksi lukemaan, kirjoittelen huomenna lisää!