Hengitys ja verenkierto siis, niiden parissa oon eilen ja tänään viihtynyt. VIHAAN Galenoksen sydän- ja verilaskuja! Yök. Mut pakko on niitäkin laskea, sitten vihaan niitä vielä enemmän jos pääsykokeessa onkin niitä enkä osaa..

Muuten lukeminen edistyy ihan kivasti, oon nyt vaihdellut lukupaikkaa aika tiuhasti, että sais vähän vaihtelua. Oon ollut kaupungin ja yliopiston kirjastolla, kotona oon myös lukenut ja nyt olen vanhempien luona. Ihan hyvällä fiiliksellä ja hyvää tahtia olen edennyt, oon päässyt vauhtiin. Eilen olin äikkää korottamassa kirjoituksissa, ihan turhaan kyllä kun E:tä yritän nostaa älläksi..opettaja pakotti tulemaan vielä esseekokeeseen, ku tekstitaito meni "niin hyvin", huonommin ku viime vuonna :D Ja en siis ole mkään hullu "pakko saada kaikesta L"-ihminen ku jotain E:tä korotan, mut haluan lisää lähtöpisteitä ja kirjotin lähes pelkkää E:tä viime keväänä (5 E:tä, sit kämmisin kemian C:ksi ja pitkästä matikasta pääsin läpi, wuhuu) niin ajattelin et äikkä (ja enkku, joka mulla on nyt myös) nousis ehkä ilman mitään panostamista ku se jäi niin pienestä kiinni viime vuonna. Sitä kemiaa yritän kanssa korottaa, mut en ajatellut kyllä lukea siihen joten ihan sama.

Olin myös luennolla aamulla, vaikka olin jo vähän päättänyt etten naamani enää näytä yliopistolla vaan luen Galenosta vaan. Nyt jouduin kuitenkin ottamaan yhden kurssin vielä, jotta saan ne pahuksen opintopisteet täyteen, ja silti menee tiukoille. No, onneks toi kurssi on fysikaalista kemiaa, laskurutiinia ja kemian taitoja siitäkin kai sit kertyy.

..ja nyt on aika palata Galenoksen pariin...