Olin tänään siis korottamassa kemiaa kirjoituksissa. Meni yllättävän hyvin, molemmat jokerit olivat sellasta asiaa mitä oon Galenoksesta ja tän vuoden aikana koulussa päntänny. Muutenki meni ihan hyvin, että veikkaan kyllä että se C nousee ainakin M:ksi, E:kin mahdollinen! Nyt on tosi hyvä fiilis!

Viikonloppuna en ehtinyt pahemmin lukemaan, oltiin kaveriporukalla mökkeilemässä..Sunnuntaina kyllä luin sitten tota kemiaa ja laskin kaikkia kemiantehtäviä valmennuskurssin vihoista. Tänäänkin jää lukemiset kun olin siellä yo-kokeessa ja nyt meen yhteen partiojuttuun. Oon lippukunnanjohtaja ja oon kyllä koittanut kaikki mahdolliset partiojutut nyt keväältä delegoida muille mut kyllä tähän touhuun silti aikaa kuluu ihan liikaa. Ja stressiä kertyy lisää vaan! plaah. Huomenna meen illaksi töihin, mut aamulla ajattelin herätä aikaisin niin ehdin lukemaankin...