Edelleen edistyn suunnitelmien mukaan, varsin mukavasti siis. Kävin myös ostamassa lisää vanhoja pääsykokeita tässä yks päivä, ennestään mulla oli pari..Viimeisen viikon ennen pääsykokeita aion keskittyä niihin ja samalla kerrata koko Galenoksen viimeisen kerran. Ja todellakin se sais sit olla jo se ihan viimeinen kerta! Jos en pääse tänäkään vuonna sisälle niin alkaa mennä hermot..Kyllä hakisin kolmannenkin kerran, mutta nyt oon alkanut pohtimaan sitä, kuinka TYLSÄ ensi vuodesta tulee jos ne lääkiksen ovet ei vieläkään aukea mulle. Se motivoi lukemaan entistä enemmän! Tai onhan toi biokemia mitä opiskelen nyt tosi mielenkiintoista, mut haluan lääkäriksi!! Oon aina halunnut, en suostu tyytymään mihinkään muuhun.

Viime aikona oon ollut lähes joka päivä kaupungin pääkirjastossa, ja vois melkeen sanoa et mun sosiaalinen elämä pyörii täysin siellä. Siellä törmää joka päivä samoihin tuttuihin, joista ei onneks kovinkaan moni oo mun "kilpailija", vaan hakee jonnekin muualle. Mua jotenkin aina ahdistaa se, jos näen jonkun toisen lukevan Galenosta, alan miettiä, kuinka moni sinne hakee, kuinka vaikeaa se sisäänpääsy oikeasti on, kuinka monet muutkin hakijat valmistautuu yhtä hyvin kuin mä tai jopa paremmin...Viikonloppuna mun kaveri oli nähnyt tytön, joka luki Galenosta bussissa! Siis BUSSISSA! Vois nyt edes matkojen ajaksi laskea sen opuksen pois kädestään, jotain rajaa..varsinkin kun kyse ei ollut msitään pitkästä bussimatkasta, sen mä nyt olisin vielä ymmärtänytkin, vaan vajaan kymmenen minuutin matkasta kaupunkiin..nooh, kukin tyylillään..Tulee vaan sellainen olo, että mitä jos mä en luekaan tarpeeksi ja kaikki muut lukee paljon enemmän.. Tyhmäähän tällanen ajattelu on, luen nykyään vähintään 6 tuntia päivässä, yleensä lähemmäs 8 ja kyllä se mulle riittää. Nyt en oo ollut töissäkään kuin maksimissaan yhden vuoron viikossa, ja työpäivinäkin oon lukenut muutaman tunnin töiden jälkeen, et ei mua kyllä miksikään laiskottelijaksi voi sanoa..oon näköjään tosi stressaantunut kun panikoin tollasista pikkujutuista.. Huoh. No, enää vähän reilu kuukausi tätä stressaamista jäljellä, sit voi rentoutua!